Tror dere jeg får napp?

Det ble ingen kjole eller bytur på meg i går, for klokken ble så mye at jeg nesten hadde måttet forlate butikkene før jeg hadde rukket å sett meg rundt. Men får ta kjolekjøpingen i dag etter jobb. Dere lesere har talt, og jeg tror jeg går for den rosae. Gleder meg veldig til å bruke den i morgen på banketten. Skal forresten på bankett med revyen på skolen, for dere som ikke har fått det med seg. Så da får jeg bare finne frem de høyeste hælene, falskvipper, putte sokker i BH'n, puddre meg med solpudder og vifte med håret, så kanskje jeg da klarer å fange noen blikk fra my secret love. HAHA!

I går så var jeg hos Anne, sammen med Hanne. Har vært litt sløv i det siste med å ta med kameaet ut, så jeg følte at jeg måtte ta et par bilder av den koselige sammenkomsten vår, selv om jentene skulle være så utrolig vanskelige. De vil absolutt ikke være med på bloggen min. Så kjedelige de er! Men jeg gir meg ikke så lett vet dere, så jeg klarte å knipse et par der hvor de ikke hadde hendene forran ansiktet.



Se på Hanne bruna!

Vi lagde deilig taco, snakket gossip, så på paradise selvfølgelig og dreiv med noe annet lureri før jeg og Hanne måtte hjem å busselalle. Meget hyggelig aften må jeg si. Tiiihiii.

Tror dere jeg får napp av my secret love i morgen? Hahaha…

19 kommentarer

Siste innlegg