Noen som tilbyr meg bosted? (om du bor i sør-Norge)

Husker dere hvor overlykkelig jeg var for en uke siden pågrunn av solen og det nydelig været? Den herlige lykken døde bort like fort som uggsene mine ble pessblaute da jeg gikk ut av døren i morgest. Plutselig bestemte værgudene seg for at "Jaaa, nå skal vi være jævlige med nordlendingene å gi dem litt mer snø, for det har de jo "IKKE" nok av". Det går virkelig ikke ann at det er fint vær i hele landet samtidlig. Leser på alle andres sørlandske blogger at de nærmest ligger å soler seg i bikini. Hallooo, hvor kommer rettferdigheten inn i bilde? Gjett hvem som flytter på flekken så snart muligheten byr seg. Jo, unge frøken Willassen. 

Vi er i midten av April, og disse skulle da ha vært pakket bort for lenge siden.


Se så trasig! Skitten og ekkel snø, reis til helvette.


Boblejakken og surketrynet burde vært byttet mot et solkinnssmil og en søt vårjakke.


Dette er vell mere snø enn dere sørlendiger har hatt i hele vinter?

Egentlig har jeg ikke godt av å vite det, men hvordan er været der hvor du bor?
Noen sørlendiger som har lyst til å invitere meg nedover på besøk en uke eller ti?

91 kommentarer

Siste innlegg