birthdaygirl soon

God morgen beste lesere<3

Fy fader! Jeg ble så forbanna i går etter pardise at jeg nesten reiv av meg håret av sinne. Den kjærringa der håper jeg ryker på hue og ræva ut igjen fort som fy. Ufff…. Greit at det hele er et spill, men man er faktisk mennesker med følelser og samvittighet oppe i det hele (ikke Victoria tydeligvis). Skrev tidligere at jeg var villig til å gi Victoria en ny "sjangse", men noen mennesker tenker ikke på andre enn seg selv. Synd.

Over til noe hyggeligere. Gikk nettopp opp for meg at det er fredag. Omg, diiigg ass! Tiden går så utrolig fort, og det er ikke lenge igjen til jeg har bursdag, 29.04, blir seksten da hvis noen lurte. For alle dere som skal sende meg bursdagsgave, så er det bare å sende meg en mail på [email protected], så får dere adressen min. Haha, morsomt. JEG TULLER♥
Random bilde da, men det var herlige tider. Hvitebusser 09 med den feeteste klassen EVER!♥

Hva mener du om det Vic og Stian gjorde mot Karoline? Jeg vil spy av det..

22 kommentarer

Siste innlegg