Dette var veldig slemt, ikke sant!!!

God morgen

Beklager igjen for lite blogging. Har ikke noe god unnskyldning for og ikke ha blogget, annet et at jeg rett og slett ikke har hatt tid. Jeg har faktisk fartet rundt og vært sammen med gode venner hele helgen, så jeg tror det er lenge siden jeg har vært så lite på nett på så "lang" tid. Det er jo litt turn off på stemninga om man plutselig må sette seg ned å nerde på PCn for å blogge.

Dere husker vell den nydelige lua jeg strikket på skolen som jeg har snakket så varmt om til hele verden? Ja, jeg gjentar: den NYDELIGE lua mi!! Jeg fikk bare 5+ på den. JEG SKULLE LIKSOM FÅ MIN FØRSTE SEKSER 🙁 Emo girl in the corner over here.
 
Er den ikke.. perfekt?

Det at jeg ikke fikk seks på denne er det vell ingen som skjønner?

38 kommentarer

Siste innlegg