HAPPYGIRL

Halla babeees!!

Det er fredag folkens, og sola varmer som bare det. Har en skikkelig digg følelse inne i meg som sier at denne helga blir kanon bra! Har masse energi inne i meg som jeg bare vil ut å dele med hele verden. SELV om jeg både har vært på skolen og jobb i dag, i tillegg til at jeg begynner å bli litt små syk. Super girl sa du? JEPP!

HAPPY FACE

Men før jeg gjør noe som helst, så skal jeg bruke litt av den energien på å begynne med malingen av rommet. Skal endelig få litt forandring her, og jeg tror det kommer til å bli råååfint! Er mange av dere som spør om jeg kan legge ut bilder av rommet mitt, men akkurat nå så er det under oppussing så det ser ikke ut. Skal lage et innlegg om mine store planer om rommet å holde dere oppdatert.

HVA SKAL DERE I KVELD?:D

32 kommentarer

Siste innlegg