Hvem liker du best av Fabian og Patrick?

Hei og god kveld!

Ligger som en neddopet duracell kanin som akkurat har gått fri for strøm. Har vært så rastlaus i dag at jeg ikke har visst hvor jeg skulle gjøre av meg. SELV om jeg faktisk bare har vært hjemme i hele dag, og ikke gjort større enn å se på paradise og hotell cæcar(!!). Dagen har gått så fort at alle planene var glemt, helt til klokken ble alt for mye til å gjøre noe annet. Hva har dere gjort i dag?

Todays question: Hvem liker du best av Fabian og Patrick?

Min mening: Utseendemessig faller ingen av guttene i smak hos meg. Men når vi slutter å tenke på utseende, så synes jeg Fabian virker utrolig snill og god, mens Patrick virker som en skikkelig utspekulert badboy. Og jeg liker vell egentlig en god blanding av de delene.

Men nå skal jeg lukke øynene og prøve å lære meg engelsk i søvne. Vi har engelsktentamen i morgen, og jeg kan ikke engelsk. HJELP! Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg ikke kan engelsk.

Men, god natt Blogges i morgen

105 kommentarer

Siste innlegg