Jeg drukner i mitt eget snørr

Våknet opp med safari hals og en nese som lett kan minne alle og en vær og en rennende foss. Får håpe dette fortsetter i morgen så jeg slipper skolen. HAHA! Hele vennegjengen er syk for tiden, og i går satt jeg sammen med Hanne og vi snufset og hostet i kor. Jeg bruker aldri å være ordentlig syk, sånn at jeg må være sengeliggende og synes synd på meg selv. Så de gangene jeg har vondt i halsen og tett i nesen så overdriver en jeg litt, bare for å utnytte sjangsen til å få være "syk" og slippe skoen. Yeiii! Krysser fingrene for at tilstanden er lik i morgen.

Synes dette bilde av meg og Hanne i Polen passet utmerket i dette innlegget, i og med den rennende "fossen" i bakgrunnen som minner meg om nesen min akkurat nå.

Bruker du ofte å være "syk"? Hahaha. Og overdrive litt sånn som meg?

40 kommentarer

Siste innlegg