Ingen party’s på meg i dag

Det ble ikke like mye pugging i natt som planglagt, men tentamenen gikk faktisk veldig bra! Satser på en firer, og da er jeg mer enn fornøyd. 

Til dere som lurer så er storesøsteren min 16 år (blir 17 om noen dager). Så det er faktisk under ett år mellom oss, og det er utrolig artig. Jeg har jo også en lillesøster som er bare året yngre enn meg igjen, og det er skikkelig morsomt å være så nære i alderen med søstrene sine. Da kan man snakke om absolutt alt, og de blir mer som venninne mine. Spesielt siden vi ikke bor sammen. For hadde vi gjort det, så ville vi nok kranglet om klær og alt som er.

Nå skal jeg på jobb fra halv fire til halv tolv, så det blir ikke så mye blogging idag. Skal prøve å få laget et innlegg på forhånd som jeg kan poste utover kvelden. Blir heller ingen 1. Mai party på meg, men sånn er det når man er så voksen og ansvarsfull som meg. Får håpe ingen drikker seg så drita i natt at de ikke klarer å finne veien hjem igjen i morgen når de våkner.

Har du en søster/bror som er på din egen alder?
Skal du ut på noe sprell i kveld?

46 kommentarer

Siste innlegg