Jeg og Karen han umulig være i slekt

Kom akkurat hjem fra tidenes treningsøkt…….

Not. Karen er så slapp at jeg nesten begynner å lure på om vi egentlig er i slekt. Hun begynte å stresse da hun så at klokken begynte å nærme seg halv ti, og insisterte på at vi måtte hjem å se paradise. Så da måtte vi avslutte tidligere enn jeg hadde planlagt. Prøvde å fortelle henne at vi kunne se det på nettet etterpå. men da sa hun bare "Nei, æ skal legge mæ tidlig i dag". Ja, for det skjer jo.

Men fikk i hvertfall trent litt mage, rumpe og lår. Håper jeg hvertfall kjenner det litt i morgen. Gjør jeg helt sikkert, med tanke på at det er.. VELDIG lenge siden sist jeg trente.

Over til noe annet. Jeg så denne traileren i pausen(den laaaaange pausen) til paradise, og jeg gleder meg skikkelig til å se den filmen.

Fy faen, han kisen er deilig<3

Gleder du deg til denne filmen kommer på kino? Noen som vet når den kommer?

60 kommentarer

Siste innlegg