I love syden<3

Om noen timer sitter Therese på flyet på vei hit:

Er jeg sjalu? JAAAAA!!

Jeg vil også til syden og tæne meg som faen, spise masse god mat og bare ta livet med ro. Kjenner jeg får lyst til å henge meg selv i mitt eget hår av sjalusi her jeg ligger og fryser INNENDØRS siden verandadøren står åpen. Vi er i midten av Juni og gradestokken viser maks 10 grader liksom… Det er ikke rettferdig. Men til neste år reiser vi til syden sammen, noe som kommer til å bli helt sykt feet.

Som dere skjønner så er det bare drit vær her i Tromsø, så dere som lurer på hvordan jeg blir så brun så er det på grunn av solarium♥ Tar gjennomsnittelig sol ca. to ganger i uken.

Meg og Therese en tidlig morgen vi hadde døgnet, så dro vi klokka åtte (om morgenen) for å ta sol fordi vi måtte gjøre noe for å holde oss våkne. Haha, snuppaa♥

Hvordan er været der du bor? (Eller glem det, jeg vil ikke vite, haha)
Skal du til syden i sommer? I såfall, hvor?

EDIT: Senere i kveld kommer det en konkurranse på bloggen, så kommer innom en tur senere å delta på konkurransen:-D

78 kommentarer

Siste innlegg