Working girl

God morgen♥

Karen (søstra mi) sov her i natt, så vi satt oppe til klokka fire å så på en film som het "Forvarsel". Noen som har sett den? Det var en skikkelig tenkefilm, men absolutt en film jeg likte, selv om jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønte slutten.

Har egentlig ikke tid til å blogge nå, for bussen min går om en halvtime og jeg sitter her i onepiece, håret i ei stor floke, sulten, soveånde og gammel sminke fra gårdagen. Må børste tennene godt for jeg skal først til tannlegen, så på jobb til halv seks. Så da blogges vi senere, og kanskje speilrefleksen min er kommet i dag!! Selv om jeg tviler på det, siden posten er så syyykt treg.


Bilder fra photoshooten jeg og Therese hadde nede i fjæra klokka tre på natten. Vi er så spontaaane! Jakken er fra Bik bok.

Ciaoo, see you later♥

65 kommentarer

Siste innlegg