Min nye blondebluse

God kveld♥

Etter jobb i dag så har jeg fartet rundt på diverse møbelbutikker her i Tromsø på utkikk etter noen små ting til rommet og en kommode. Rommet mitt har forresten vært under oppussing siden sist jeg blogget, og det er blitt så utrolig fint! Kan vise dere bilder av rommet mitt når alt er kommet på plass. Kan se om jeg finner bilder som er tatt før oppussingen også, så får dere se hvor stor forskjell litt maling osv kan gjøre med et rom.

Speilrefleksen kom ikke i dag, men da MÅ den komme i morgen før jeg river av meg håret. Jeg stod ikke først i rekken da Gud delte ut tålmodighetsevnene for å si det slik. Er ikke noe gøy å blogge uten kamera.

Siden sist så har jeg kjøpt meg en god del klær som dere vil få se fremover. Som for eksempel denne blusen som Therese tok bilde av med sitt kamera før hun dro fra meg til Tyrkia.


RIP ringen min!


Love it♥
Den er fra bik bok og kostet 149 kr (50%). På bildene har jeg brukt en hvit tupetopp under, men man kan jo også bruke de herlige tubebh'ene de selger på Bik Bok til å ha under. Tror jeg må invistere i en slik bh.

Hva synes du om blusen?
Vil dere se bilder av nyrommet mitt?

30 kommentarer

Siste innlegg