Livet som blogger blir så mye lettere fremover

ENDELIG!

I dag var jeg å hentet babyen min på posten♥

Kameraet mitt heter Canon EOS 1000d. Kjøpte det brukt på finn.no veldig billig. Er suuuper fornøyd så langt! Så nå blir det masse fine bilder på bloggen fremover. Om noen har samme, fortell meg om du er fornøyd med det:-)


Måtte teste det ut med en gang, i butikken, haha. Tilbud på pizza på eurospar, løp å kjøp! Der fikk de litt gratis reklame gitt.


Speilrefleks er digg, men ulempen er at det ikke går ann å ha en liten kvise uten at speilrefleksen får det med seg. Haha, tok bilde mens jeg satt å ventet på bussen. Pretty lady!


Kinamat, noe av det beste jeg får. Dette var frokost, lunsj og middagen min. Forsov meg til jobb i dag, så måtte bare løpe av gårde.

Noen lurte på hvilken PC jeg har kjøpt meg.

HP Pavilion. Livet som blogger blir så mye lettere fremover!

Senere kommer det en litt morsom videoblogg. Forteller mer om den senere.

Har du speilrefleks kamera?

78 kommentarer

Siste innlegg