Vinn øredobber fra dobb.no

Har vært på jobb i hele dag, fra halv fire til halv tolv. Så derfor har jeg ikke fått blogget i dag. Holdt til og med på å forsove meg, noe som ikke burde være mulig når man begynner på jobb halv fire! Har jobbet ganske mye i det siste skjønner dere. Men det må til. Jeg liker ikke å være fattiglus heller da. 

Hahaha, Catarina (som jeg jobber med) hadde seg tydeligvis en liten photoshoot med seg selv i dag.  

Sexyyy!

Fikk en pakke i posten i dag, som inneholdt masse kult som jeg skal fortelle mer om i morgen. Pakken inneholdt også blandt annet disse øredobbene:


Som jeg tenkte å gi bort i konkurranse til en av dere!

Skriv mailen din i kommentarfeltet, så vil vinneren bli trekt i morgen kveld. Blir å kåre vinneren til DENNE konkurransen samtidlig. Øredobbene er fra www.dobb.no. Ta en titt på siden deres, de har kjempemye fint der!

373 kommentarer

Siste innlegg