Bloggen er en hobby

Hey dere! Har endelig fått satt meg ordentlig ned for å slappe av. Disse to dagene har gått i ett! Har rett og slett bare kost meg masse sammen med venner, og bloggen har ikke passet inn i noen sammenheng, i og med at jeg så og si ikke har vært hjemme på to døgn. Uansett, bloggen er i mine øyne en hobby jeg har. Så det er ikke sånn som før at jeg blogger hele tiden bare for å få lesere, for det får man ingen glede av. Nå blogger jeg når jeg har tid, har lyst og når jeg har noe å blogge om. Så til dere som klager på at jeg ikke fortjener å være på topplista av den grunn, så må jeg få lov å påminne dere om at det er deres "feil" at jeg er der. Slutt å besøk bloggen min hvis dere syns jeg er så teit og utakknemlig. Takk til alle dere som kommer med koselige kommentarer, dere er best azz♥
Ei venninne av meg viste meg et helt genialt redigeringsprogram, som man kan laste ned helt gratis fra nettet. For sånne amatører som meg selv, er det helt supert, for det er veldig lett å bruke. Som dere ser på bilde, så ble jeg litt over ivrig, så det ble veldig unaturlig. Jeg skal fortelle dere mer om det i morgen:-) Nå trenger kroppen min søvn, god natt!

53 kommentarer

Siste innlegg