Gratis og lettvint redigeringsprogram

Herreguuuud, jeg lærer aldri! Har ikke sovet i natt, for jeg tenkte og være litt "smart" å døgne i natt, sånn at jeg kan rette litt opp i døgnrytmen min som er helt på blåbærtur. Men hver gang jeg døgner, sier jeg til meg selv: ALDRI MER! Dagen blir jo helt for jævlig. Sitter her og klyper meg selv i armen for og ikke sovne. Må ha noe å gjøre asap, ellers sovner jeg! ZzzZzzzzzz….zzzz… Tulla, skal ikke sove!

Men ja…Skulle fortelle dere om det redigeringsprogrammet jeg snakket om i går. Det heter Photo Toolkit, og det kan du laste ned gratis HER.

Brukte et bilde av Therese som eksempel, der hvor jeg blusha ut fregnene hennes. Bare for å ha et godt eksempel på hvordan det fungerer. Det er kjempe lett å bruke, spesielt for amatører som meg selv som har null erfaring med redigering. Brukte sikkert to minutter på dette bilde, så det er veldig fort gjort om du har en kvise eller ringer under øynene som du vil fjerne. Genialt!

Skal du laste det ned, om du ikke har det fra før?

45 kommentarer

Siste innlegg