Jada, jeg kjeder meg

Okei, akkurat nå kjeder jeg meg VELDIG!

Når jeg har så lite å gjøre at jeg går ut for å ta bilder av naturen, ja da kjenner jeg meg ikke selv igjen. For jeg liker ikke naturbilder. Hvertfall ikke amatørlolnaturbilder som disse under og de 40 andre som ligger på minnebrikken min. Skal prøve å la vær å dele alle de kjedelige naturbildene med dere, men tenkte bare å vise hvor jeg er akkurat nå.

I dette huset, hos min bestemor♥ Hun bor på Sysle, som er rett utenfor Vikersund. Elsker å være her om sommeren, selv om det er i ødemarka. Det finnes en skole her, men jeg er helt overbevist om at det ikke finnes EN eneste ungdom her, for jeg har ikke sett noen. Men, man har ikke vondt av å komme seg litt bort fra bylivet i blandt. Men hvis det er en ør liten sjangse for at jeg har noen lesere fra Sysle, så er det bare å invitere meg på besøk. Jeg er snill og søt!


Blomsterbilder er så sykt kjedelige! Men litt fin. Har lite å gjøre, sa jeg det? Har sett alle Grey's Anatomy episodene som jeg hadde tatt med. Jeg ser de på dvd for dere som lurte, men det går jo selvfølgelig ann å laste ned fra nett.

Men i morgen kommer jeg IKKE til å kjede meg!! Gleder meg skikkelig. Forteller senere eller i morgen.

Liker du naturbilder?
BOR DU PÅ SYSLE?:D

36 kommentarer

Siste innlegg