Gøteborg og Gina tricot, her kommer jeg

God morgen mine herlige og nusselige lesere♥ I dag reiser vi til Gøteborg, i Svergie. Vi skal bo på et hotell som er en BÅT! Dødskult. Bra jeg ikke blir sjøsyk da. Tenk hvor kult det må være å eie et hotell som er en båt. Så om man da har lyst til å flytte, så er det jo ingen problem, hihi. Tror det skal være nett på hotellet, så jeg får heldigvis blogget. Hadde jo vært krise2k om det ikke var nett lizzm.

Regner med det blir en goood del shopping på Gina Tricot. Gina er jo svenskt, så butikkene der er sikkert awesome. Pluss at det er litt billigere i Svergie. Love it♥ Kikket litt på nettsiden deres i natt, og da fant jeg noen herligheter jeg kunne tenkt meg. Men nettsiden deres suger virkelig balle, de har ingenting i forhold til butikkene.  


Jeg skal i hvertfall finne meg ny bikini! Noen som vet om de har noen fine bikiner på Gina?

Men, nå skal vi kjøre avgårde. Snakkes♥

41 kommentarer

Siste innlegg