Astrid Lindgren’s verden

Hei! Etter at vi spiste digg taco her på hotellrommet i Stockholm og hadde fått postet innlegget i går, så slukna jeg helt. Klokka 10 eller noe. Så derfor våkna jeg nettopp lys våken. Bilde rett før jeg sovna:

Da vi dro fra Gøteborg i går så sporte jeg om hvor lang tid det tok å kjøre til Stockholm, og da sa de tre timer. Da ble jeg glad, for det er da ikke så mye! Men det viste seg at det de mente var at det var tre timer til dit vi skulle først – Astrid Lindgren's verdens, så tre timer der i fra igjen. Altså seks timer! Aaah, jeg er så sykt lei av å kjøre bil nå. Vil hoppe på første fly til syden..

Jaa. Vi var altså i Astrid Lindgren's verden(fornøyelsespark). Det var egentlig jævlig kjedelig, men litt kos også. Vi alle er jo vokst opp med alle fortellingene til Astrid Lindgren, så litt morsomt var det.
 


Michelle fikk Emil i Lønnebergetkjole. Sånn som hun lillesøsteren Ida hadde

Se så fornøyd og blid!

Familieparker er så jævlig kjedelige.

Det beste var Pippi Langstrømpe. Jeg er stor fan! Også liker jeg Ronja Røverdatter. Ble alltid kalt det når jeg var liten!


Hihihihiiii…

Hvilken Astrid Lindgren fortelling liker du best?

51 kommentarer

Siste innlegg