Deilig kjøttsår på begge stortærne

Takk for at så mange gadd å fortelle meg om Alicante (forrige innlegg). Var til masse hjelp. Konklusjonen er at det ikke er så veldig varmt – 18-25 grader. Det er jo som en sommer i Oslo, og da ser jeg ikke grunnen til å reise dit da.

I dag igjen så var det overskyet, så da ble det shoppingtrip i dag og. Det har faktisk vært sol og overskyet annen hver dag hele denne ferien. Kjøpte meg fire par sko, tre kjoler og en treningstrøye. Dere får se i morgen, for nå jeg har ingen fotograf som kan ta bilde av meg med kjolene og skoene på. Har fått skikkelig skofetisj i det siste, så har kjøpt syv par sko i ferien:D♥

Har blitt mye gåing i ferien, og ikke alle sko er like gode å gå i, som har resultert i at jeg har fått to deilige kjøttsår på begge stortærne:

Jummyyy. Det er så generøst av meg å vise dere dette deilige bilde.

Ellers i kveld har jeg prøvd å lært Michelle å flette flette. Noe som var mye vanskeligere enn jeg trudde. Litt mer øving så kan hun det.

Så har jeg spist 5 kg popcorn. Da det var fritt for popcorn og vi hadde lyst på mer, så tok vi bare å helte alle de upoppede maisene som ble igjen i skåla å la de i posen å poppet på nytt. Tok bare et strikk rundt som dere ser. Genialt! Og sparsomt.

Nå skal jeg faktisk legge meg å se på Pippi Langstrømpe før jeg tar kveld. Håper det blir sol i morgen! God natt♥

Husker du hvor gammel du var da du lærte å flette flette?

58 kommentarer
    1. Lærte å flette på en dokke da jeg var ca 4 år 🙂 Mamma tok blå farge på den ene “delen”, rød på den andre, og den siste var ufarget. Veldig smart, da 😉 Jeg har jammen god hukommelse, hehe.

    2. Auuu ,ææsj, 🙁 Er det ikke VONDT ?
      Jeg lærte og flette da jeg var 4 år fordi tanta mi er stylist og hun skulle APSOLUTT lære meg og flette før jeg var 5.Og det klarte jeg 😀 Men ikke på meg selv før jeg var 6-7

    3. Tor vel jeg gikk i barnehagen ellernoe da jeg lærte å flette, men husker ikke nøyaktig hvor gammel jeg var.

    4. er i Alicante naa jeg, og her er det over 30 grader. Saa den som sier det bare er 18-25 grader der maa ha vert her naar det ikke var varmt her. Kjempe mye varme her og masse sol ; ))

    5. oi leste feil, trodde du mente at det var kaldt i Alicante akk NAA, men kan stemme med graderene i Oktober : )

    6. De kjøttsårene så utrolig vonde ut.
      Lærete meg vel å flette da jeg var rundt 6-7, men tror ikke jeg kan lage en fin flette på meg selv enda.. ehehe.

    7. De kjøttsårene så ikke særlig gode ut ! God bedring med dem, hehe <3
      Tror jeg var sånn ca 8 år når jeg lærte meg å flette 🙂

    8. uff, kjøttsårene så vonde ut, og det deilige var at dataen klikket akkurat når jeg var på de bildene så måtte se på de en stund.. haha 😀
      Gikk i barnehagen når jeg lærte og flette 🙂

    9. FYFAEN
      DU ER FAEN MEG SÅ BORTSJEMT VELGER NEI TIL SYDEN OG JA TIL OG FRYSE SEG TIL DØDE DU ER FAEN MEG IKKE RETT!
      GJEVLA NEGERFAEN-….. du kommer til og se ut som en 80 åring når du er 20 år…….

    10. du kan jo få det supert der nede selv om du ikke svetter ihjel? 18-25 grader er faktisk veldig varmt når solen er fremme hele tiden. Tåpelig å droppe en tur fordi det ikke er varmegrader der..

    11. Enig med “anniken”
      18-25, er jo liksom i “skyggen ” men det er jo sol der ca, hele tiden, å da plusses det på ganske mange grader, jeg selv hadde ikke takket nei til en tur til syden viss du tenker på hvor “kaldt” det er her i tromsø 😉
      18-25 grader med sol eller -4 minus grader – 8 pluss, med regn.

    12. J
      Je
      Jeg
      Jeg h
      Jeg hu
      Jeg hus
      Jeg husk
      Jeg huske
      Jeg husker
      Jeg husker i
      Jeg husker ik
      Jeg husker ikk
      Jeg husker ikke
      Jeg husker ikke n
      Jeg husker ikke nå
      Jeg husker ikke når
      Jeg husker ikkje når j
      Jeg husker ikke når je
      Jeg husker ikke når jeg
      Jeg husker ikke når jeg l
      Jeg husker ikke når jeg læ
      Jeg husker ikke når jeg lær
      jeg husker ikke når jeg lært
      Jeg husker ikke når jeg lærte
      Jeg husker ikke når jeg lærte å
      Jeg husker ikke når jeg lærte å f
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fl
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fle
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flet
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flett
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flette
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flette!
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flette
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flett
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flet
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fle
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fl
      Jeg husker ikke når jeg lærte å f
      Jeg husker ikke når jeg lærte å
      Jeg husker ikke når jeg lærte
      Jeg husker ikke når jeg lært
      Jeg husker ikke når jeg lær
      Jeg husker ikke når jeg læ
      Jeg husker ikke når jeg l
      Jeg husker ikke når jeg
      Jeg husker ikke når je
      Jeg husker ikke når j
      Jeg husker ikke når
      Jeg husker ikke nå
      jeg husker ikke n
      Jeg husker ikke
      Jeg husker ikk
      Jeg husker ik
      Jeg husker i
      Jeg husker
      jeg huske
      Jeg husk
      Jeg hus
      Jeg hu
      Jeg h
      Jeg
      Je
      J

    13. genialt med poppcorn greien burdet gjøre det når det er noe igjen 😀
      og nei jeg husker ikke hvortid jeg kunne flette flette xD

    14. ÆSJ! Tusen takk for den!! Satt og spiste mens æ leste blogger, og havna inn på sija di, og d første æ ser e d der!! Spydde nesten 😀
      Æ va i barnehagen når æ lærte meg å flette :p

    15. Tror jeg var nermere 7 da jeg kunne flette. Men jeg klarte ikke å flette mitt eget hår før jeg var 10. Hadde veldig liten Iq da jeg var mindre. Har heldigvis mer nå :p
      Hater å ha kjøttsår på føttene, må være vondt. Klarer ikke å ha på sokker eller sko når jeg har det jeg 🙁

    16. Temperaturen i Alicante nå ligger mellom 27-33 grader, jeg var der akkuratt i 2 uker og kom hjem igår.

    17. Det er ikke så smart å ha metall ( du har metall på hår strikket )i en mikrobølge ovnen. Det er farlig og kan eksplodere noe som kan medføre brann. Du var heldig der : )
      Du burde gi tips på bloggen din om at det er farlig med metall i mikroen, så det var flere der oppe som syntes det var smart, slik at det ikke skjer noe farlig med de.
      Huff, så ikke så deilig ut.
      Fin blogg forresten : )

    18. haha! 18-25 grader i Alicante?! Tåpeligste jeg har hørt.. har bodd der i mange år, og 18-25 grader må nok være på natt tid 😉 Så du gikk nok glipp av en fin ferie der!

    19. HAHAAHAHA, JEG KASTA SERIØST OPP AV BILDET! HAHA, HELT SERIØST! Men så er jeg litt syk fra før og da, men med en gang jeg så bildet kom middagen opp.

    20. J
      Je
      Jeg
      Jeg h
      Jeg hu
      Jeg hus
      Jeg husk
      Jeg huske
      Jeg husker
      Jeg husker i
      Jeg husker ik
      Jeg husker ikk
      Jeg husker ikke
      Jeg husker ikke n
      Jeg husker ikke nå
      Jeg husker ikke når
      Jeg husker ikkje når j
      Jeg husker ikke når je
      Jeg husker ikke når jeg
      Jeg husker ikke når jeg l
      Jeg husker ikke når jeg læ
      Jeg husker ikke når jeg lær
      jeg husker ikke når jeg lært
      Jeg husker ikke når jeg lærte
      Jeg husker ikke når jeg lærte å
      Jeg husker ikke når jeg lærte å f
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fl
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fle
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flet
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flett
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flette
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flette!
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flette
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flett
      Jeg husker ikke når jeg lærte å flet
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fle
      Jeg husker ikke når jeg lærte å fl
      Jeg husker ikke når jeg lærte å f
      Jeg husker ikke når jeg lærte å
      Jeg husker ikke når jeg lærte
      Jeg husker ikke når jeg lært
      Jeg husker ikke når jeg lær
      Jeg husker ikke når jeg læ
      Jeg husker ikke når jeg l
      Jeg husker ikke når jeg
      Jeg husker ikke når je
      Jeg husker ikke når j
      Jeg husker ikke når
      Jeg husker ikke nå
      jeg husker ikke n
      Jeg husker ikke
      Jeg husker ikk
      Jeg husker ik
      Jeg husker i
      Jeg husker
      jeg huske
      Jeg husk
      Jeg hus
      Jeg hu
      Jeg h
      Jeg
      Je
      J

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg