Meg, den nye Shakira?

Nattblogging igjen! Dagene her i Stockholm har for det meste gått til shopping. Har for det meste kjøpt sko, og hvis du skal til Stockholm så anbefaler jeg å gå innom "Scorett" og "Skopunkten". Masse fine sko, til en rimelig pris. Anbefaler egentlig også en butikk til som jeg desverre ikke husker navnet på, og jeg har kastet handleposene. Har nettopp tatt bilder av alt jeg har kjøpt, og siden det egentlig blir null blogging i morgen siden jeg skal sitte 10 timer i bil på vei hjemover, så tenkte jeg å lage innkjøpsinnleggene nå også poster jeg de i morgen via Iphonen. Sånn at dere har noe å lese på for det om:-)

Har glemt å fortelle dere at jeg elsker Stockholm! Skjønner godt at broren min skal flytte hit. Da har jeg god grunn for å ta meg en Stockholmtur, hihiii.

I dag så tok Michelle hull i ørene. 

Litt redd ja, men hun var kjempeflink!

Seee så fin!

Vi var innom et marked hvor de hadde magedans klær i en av bodene. Blir så fascinert av sånne eksotiske ting, at jeg bare måtte kjøpe det. Se så flott det ser ut!


Skal gå på youtube å lære meg skikkelig magedans sånn at jeg kan bli den nye Shakira. Om jeg blir ordentlig god så skal jeg vise på videoblogg, haha 😀 Hun dama som solgte meg dette ga meg et kort med en nettside hvor man kunne få kjøpt magedans klær, men jeg finner ikke det kortet. Om jeg finner den så så skal jeg si i fra, om noen er interesserte.

Kan du magedanse?
Skal jeg danse magedans på videoblogg?

67 kommentarer

Siste innlegg