Da var jeg hjemme igjen

God kveld! Kom hjem for et par timer siden etter en lang og slitsom dag i bilen. Fikk i meg litt mat og hoppet rett i dusjen deretter. Lenge siden jeg har følt meg så ufresh, skitten og stygg, så det var sykt deilig. Er alltid godt å komme hjem, men lysten på å reise kommer så fort at jeg så vidt rekker å pakke ut av kofferten. Håper på litt godt vær fremover da, så skal jeg prøve og ikke klage så mye.

Takk til alle dere som har kommentert i innlegget under! Selv om jeg fortsatt ikke er sikker på hva jeg skal velge. Noen av dere har kommet med gode grunner for det ene og det andre, og fortalt om egne erfaringer. Dere sier jeg ikke må velge ut i fra hvor vennene mine skal gå, og det gjør jeg heller ikke. Mine ekte venner har jeg uansett, og nye venner har jeg ingen problemer med å få. Dere sier også at jeg må tenke over hva jeg vil med fremtiden, og at jeg må velge ut i fra det. Hadde det bare vært så lett. Problemet er jo nettopp det at jeg ikke har peiling på hva jeg vil videre etter vgs. Eneste jeg vet er at jeg skal ut å reise å oppleve verdenen. Selv om jeg liker idrett, så vet jeg ikke om det er noe jeg vil holde på med senere i livet. Så kjenner jeg bikker litt over på å takke ja til salg og service, men samtidlig er det en del av meg som vil gå fitness. I morgen er det sikkert omvent. Kjenner jeg blir mongo av dette.

I morgen blir det bedre blogging, lover. God natt♥

10 kommentarer
    1. Heisann. Jeg synes du er flink til å blogge, og jeg leser, og gleder meg til nye innlegg 🙂 Hvordan har ferien din vært så langt?
      Og når det gjelder VGS: Velg det du føler du får mest igjen for i fremtiden 🙂

    2. Heisann 🙂
      Kor vi finne ut kor man har komt seg inn? (A)
      Btw, eg digga bloggen din, lese den kver dag og når det gjelde VGS, så velg det magefølelsen sei 😀

    3. Broren min gikk å idrettlinja, men jobben som han har nå har ikke noe med idrett å gjøre 😛 det handler om at du velger den linja som gjør at du liker skolen litt bedre viss du skjønner 😛 på idrettlinja så har dere masse gym i tillegg til fag 🙂 litt gøyere enn bare fag liksom 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg