Mine nye sko fra Stockholm

Ååå, jeg synes så synd på Therese som skal jobbe i 10,5 time etter denne lange natten. Stakkars..

Men over til noe som interesserer dere litt mer. Her kommer endelig innkjøpene fra Stockholm, eller, dere får først se skoene, så kommer klærne i et eget innlegg. De det ikke står noe under husker jeg desverre ikke hvor var fra.


Scorett

Scorett

Skopunkten

Scorett


Skopunkten

Skopunkten

Scorett – Disse skoene skulle jeg ha i str. 36, men butikkdama klarte å sende med meg str. 38. AARG! Men de skal sende meg de rette skoene heldigvis:-)

Aaah, elsker alle de nye skoene mine! Jeg trengte virkelig flere høyhelte sko. Jeg kjøper alltid kjoler i hytt og pine, men glemmer av at jeg faktisk trenger SKO til kjolene. Har skikkelig skodilla for tida, og shitt det er dyrt. Har lagt av to par sko på Bianco som jeg antagelig skal kjøpe i morgen. Jeg tørr ikke sjekke kontoen min! Lever i god tro om at den aldri blir tom.

Hvilket to par likte du best?

73 kommentarer

Siste innlegg