Matlaging skapte brannutrykning

Sultne meg skulle bare lage meg litt biff og potetsalat. Slengte på biffen å tok vifta på med en gang. Begynte å ose nåkka inn i helvette, og plutselig gikk brannalarmen. Jeg fikk helt noia, å ringte min far som for øyeblikket befinner seg i Polen å sporte hva faen jeg skulle gjøre. Han sa at han skulle ringe securitas å gi beskjed om falsk alarm. Så jeg satt meg bare ned for å spise denne usedvanlige gode biffen. Fem minutter etterpå står både securitas og en hel bataljon med brannmenn utenfor mitt hus. Fyyfaen så sure de brannmennene var. De sa noe som "brannalarmen går og du sitter bare her å spiser biff? Er du klar over hvor alvorlig dette er? Dette koster oss mye penger".

HAHAHA, fikk nettopp tilsendt denne linken: http://www.itromso.no/nyheter/article374182.ece

"Det var rett og slett noen som hadde stekt biffen litt for hardt, så det var lite dramatikk, forteller 110-sentralen"

69 kommentarer

Siste innlegg