LA MÅSENE DØØØ FOR HELVETTTTTEE

Har vært på kino i dag, men det skal jeg fortelle om etterpå, for jeg har nemlig opplevd noe helt sykt de siste dagene!

Nå sitter jeg seriøst med hjerte i halsen og puls på 9862376. Dette er ikke tull! Jeg er blitt livredd for måser etter denne jævlige opplevelsen. Dette er helt sykt. Jeg var på besøk hos Karen i går, og da jeg skulle gå hjem så var det rundt 5 måser som fløy rundt i gata vår. Jeg tenkte ikke noe spesielt over det, før en måse fløy RETT I MOT MEG. Hadde jeg ikke dukka, er jeg helt sikker på at den hadde kakka meg ihjel. Trodde jeg drømte eller noe, for hvorfor i helvette skulle den angripe meg? Rett etterpå dreit den kanskje en meter bortfor meg. Er HELT sikker på at den prøvde å treffe meg. Begynte å gå fort som faen. Etter at den hadde drette svingte den, og fløy RETT I MOT meg på nytt. Jeg ble drit redd, nesten så jeg trynte. Den snudde med en gang, og fløy enda en gang rett i mot meg!! Og da begynte jeg å springe som FAEN hjem til huset, og jeg turte ikke å se meg bakover!

I morgest hadde jeg helt glemt av hele episoden, og da jeg skulle gå til bussen i dag tenkte jeg ikke noe som helst over alle måsene som fløy rundt. Hadde helt glemt av at jeg var blitt livredd måser. FØR en måse fløy RETT I MOT MEG IGJEN!! Sikkert den samme måsa. Dette skjedde to ganger i morgest. Sprang med hjertet i halsen bort til bussstoppet, og den fulgte heldigvis ikke etter!

Så nå har jeg offisielt måseskrekk!! Da jeg skulle gå fra bussstoppet og hjem (gjennom gata) etter kinoen, gikk jeg DEN omveien, som tok meg ca. ti minutter ekstra for å unngå måsene. Så til alle dere som liker å kaste stein og sånt på måsene, jeg sier bare "PEIS PÅÅÅ!!! LA DEM DØØØØØ!!!!"

For deres skyld så manna jeg meg skikkelig opp for å gå å ta et bilde av måsa som driver å angriper meg hele tiden, men jeg turte ikke å gå noe nærmere. Og her har jeg til og med zooma inn så mye som det går ann.

BEVIS!!! SEEE den begynte å fly etter meg!! KØDDER IKKE!!!! Jeg skjelver ennå.

Sorry bannskap, men FYFAEEEEN!!!!!!!

95 kommentarer

Siste innlegg