Anbefaling av film, irriterende drittunger, søte lesere og hårfarge

Så bra at jeg ikke er den eneste med måseskrekk og som løper når jeg ser en måse. Og til dere som skal være spydig å fortelle meg at "de bare passer på ungene sine, lol"; Ja, jeg vet det. Men jeg hater de fordi de angriper meg 🙂 Stygge dyr.

I går var jeg og Therese på kino å så "Street dance", siden jeg hadde fått to billetter i posten. Hadde jeg ikke hatt de gratisbillettene er jeg ganske sikker på at jeg aldri hadde funnet på å dra å se den filmen, men den var faktisk utrolig bra! Så jeg er veldig glad for at jeg fikk de billettene. Tror kanskje det må være den beste dansefilmen jeg har sett. Hele historien var råskjønn, og det var hovedpersonen også. Jeg tok ikke meg selv i å kjede meg en eneste gang, og da er den bra altså. Vet ikke helt hva jeg synes om slutten da, for den sluttet litt brått. Vi ville se mer!! Vi ville ikke gå. Haha. Jeg anbefaler alle som liker dans å dra å se den 😀

Mange av dere leser sikkert bloggen til Therese hvor hun har skrevet om de drittungene her:


Makan til drittunger altså. Dreiv å sprang, hylte og rulla rundt forran lerretet under hele filmen. Jeg og Thererse ble faktisk utrolig irriterte og ikke minst flau på deres vegne. Etter filmen gikk jeg bort å fortelte de at de ikke kunne holde på sånn og spurte om hvor gamle de var, og de var altså 13 år gamle. Hvem er 13 år å holder på sånn? Herregud. De ble dritflaue, og det skjønner jeg godt. Håper de leser bloggene våre.

Etter kinoen gikk vi å spiste på Burger King, og da kom det tre skjønne lesere bort å spurte om de fikk ta bilde med oss, og det ville vi selvfølgelig.

Det er så koselig når lesere kommer å hilser på. Ofte når jeg har god tid bruker jeg (og Therese, når jeg er sammen med henne) å slå av en ordentlig prat med de, sånn som i går. Kjempe søte jenter! Fra venstre, Vanja, Juliet og kristin. Jentene til høyre hadde blogg sammen: www.kristinogjuliet.blogg.no

Også kjøpte jeg forresten hårfarge i går. På tide å ta etterveksten.

Bruker nr. 4 – brun altså 🙂

Har du sett "Street dance"?
Har du opplevd irriterende drittunger på kino eller noe?

36 kommentarer
    1. herreguuud,, dritt unger altså, kjenner jeg blir sint bare av å lese dette – noen mennesker eier ikke skamvett.

    2. Hahaha, dere skulle sagt ifra til de som jobbet på kinoen om de drittungene:D Så gøy at de ble flaue..!

    3. jeg var å se filmen dagen før med 2 av venninene mine, men der var det også sone teite jenter. helt son som dokker snakket om. de rullet rundt på gulvet som noen små unger og ropte nede på første rad:( det viste seg serr. at de var 15 år gammel! heldigvis sluttet de lengere inne i filmen;)

    4. Jeg syns ikke dere skal skyte på måkene :S tror ikke de hadde drept deg eller no. Hvis dere gjør det, så er dere skikkelig dyreplagere :S

    5. Ææææ! Ser helst at du fjærner di bildan.. vil ikke se bilder av meg å venninna mi her på bloggen!! ANMELDER DEG OM DE IKKE FJÆRNES!!

    6. jeg er 13 og ville aldri ha gjort det trodde vi var litt mer grown upp en det dær ass, håper ikke det skjer igjen med deg Tuva <3
      -klem

    7. Hei Tuva.. Det var jeg som stalket deg. Unnskyld. Jeg mente det virkelig ikke. Men. Jeg kjenner at jeg rett og slett blir forbanna når jeg hører om drapstruslene du legger ut om meg på bloggen din. Du oppfordrer leserne dine til å utrydde familien min. Skal vi måker/måser kanskje komme og utslette hele befolkningen???!??!?!?!?!? Familien din, vennene dine, og dine bekjente. Ikke tvil på at vi måker har kniv på i bakvingen, og oppbevarer haugevis med våpen inni lyktestolpene? Tenk deg om før du skriver slike nedsettende ord om meg. I’ll be watching you. Og tilslutt, ikke legg det ut på bloggen, eller youtube, eller film det, jeg er ikke pr-kåt. Ellers, kan du heller spare de dyrbare softgunkulene til kråkene 😉

    8. hadde blitt utrolig irritert på de drittungene, uff …
      når jeg var på eclips så satt det noen drittunger bak meg som hylte hver gang de kyssa ellerno, også sparket i setet under hele filmen, passe irritert etter filmen..
      ps! elsker bloggen din ! : D

    9. Haha! Da jeg var på kino en gang og så Mamma Mia, var det en dame med en liten jente på kansjke 3-4 år og hun løp foran og tok borti og snakket høyt (til mamman sin) og morn sa at hun måtte sette seg ned, men det gjorde hun ikke! Da moren bare satt i setet og begyne å kjefte litt på at hun måtte sette seg begyne ungen å HYL skrike! Hun la seg ned foran lerrete og hylte etter 5 minutter med hyling kom endelig moren og dro henne med seg ut.
      LOL De så vi ikke noe mere til;-)
      😛

    10. jeg skjønner veldig godt at dere ble irriterte, hadde jeg og blitt. Kunne vel nesten slått de. MEN, uansett så er det egentlig lov/så klokt å “henge” de ut på internett? :p

    11. Har sett Streetdance, syns også det va den beste dansefilmen æ har sett! Helt enig i at den va utrolig bra, har sett den 2 ganga faktisk ;o

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg