Ryddejentene

Nå er det onsdag, så her er jeg igjen mine venner 😀

Kom en halv time for sent på jobb i dag, på grunn av busselskapet her i Tromsø har helt mongoe sommerruter. Ingen busser samstemmer med hverandre, noe som får meg til å få adhd anfall hver gang jeg må vente opp til en hel time på neste buss, siden de faen bare går èn gang i timen om kveldene. Arrgh!! Sier det igjen; JEG MÅ SKAFFE MEG MANN MED BIL, ASAP!!! Anyone?

Er hos Therese nå, og hun driver å rydder gjennom skrotet sitt (rommet). Herregud så mye crap hun har. Kjærringa tar jo være på absolutt ALT!

Det føles ut som at man aldri kommer i mål når man rydder. Blir jo bare mer rotete enn det var fra starten av. Therese ble frustrert så hun la seg ned for å hvile litt.


Lotta og meg♥

Nå skal vi bort til meg å steke biff. Får håpe brannalarmen ikke går denne gangen. Hihiii! Også skal vi rydde litt i mitt skrot. De brukelige klærne blir vi til å legge ut til salgs på salgsbloggen vår, som foreløpig er hemmelig.

– Har du salgsblogg?

58 kommentarer

Siste innlegg