Velkommen til mitt rotete rom

Som jeg har fortalt tidligere, så er rommet mitt under opppussing. Har ikke skjedd så mye fremgang nå i ferien, men nå har vi endelig tenkt å hive oss rundt for å få det ferdig. Så i dag har jeg vært rundt på møbelbutikker sammen med foreldrene mine på utkikk etter diverse ting til rommet mitt. Vi fant egentlig ingenting som falt i smak, så vi bestemte oss heller for at vi reiser ned til Happaranda (tror jeg det var) for å dra på IKEA. Helt greit for min del, for jeg elsker IKEA 😀 Er absolutt verdt ni timer i bil for å dra på IKEA en hel dag. Rommet mitt kommer til å bli kjempe fint!!

Akkurat nå der i mot, ser rommet mitt helt jævlig ut. Har ikke fått orden på noen ting, så klærne har enda ikke funnet veien inn i klesskapet. I natt var planen å få alt inn i skapet, men det ender selvfølgelig alltid opp med at jeg prøver klær, sitter på msn, facebook, musikk, spise – ja, alt bortsett fra å gjøre det jeg skal. Men nå er jeg lei av å bo i en skrothau, så nå skal jeg dra frem godviljen som jeg vet jeg har der inne en plass, å få orden på livet mitt.
Her skal jeg ligge om noen dager å nyte utsikten av min 42 tommer flatskjerm.


Skal få hengt opp mitt nydelige speil.


SKal kjøpe kurver og sånt til å ha i klesskapet.


Nytt teppe, bord kanskje, bilder, lys, pynt, hyller. Blir bra ja?


Sitter for øyeblikket å blogger fra min gamle mini PC siden jeg ikke har PCn min for øyeblikket. Den er vanligvis ikke til bruk, så kunne egentlig tenkt meg å solgt den om noen var interesserte. Send meg en mail på: [email protected] om du vil kjøpe den. Pris kan diskuteres.

Gleder meg til rommet mitt blir ferdig 😀

– Tror du ikke det blir fint?

46 kommentarer

Siste innlegg