Dårlig vær skaper dårlig døgnrytme

Natteblogging er populært her på www.tuvaw.blogg.no. Det er jo sommerferie, but still, hvorfor er man så mye mer aktiv om nettene? Hvertfall jeg. Kan ha så mye energi om natten at jeg til og med begynner å rydde rommet. Jeg har faktisk ryddet rommet flere ganger på nattetid en dagtid når jeg tenker meg om. Den største grunnen til mer energi om natten vet jeg er på grunn av været. Har regnet to uker i strekk nå her i Tromsø, og jeg kjenner jeg har mistet håpet om fint vær og lange sommerkvelder. Har ikke brukt sommerkjole èn eneste gang i år, og jeg blir skikkelig trist av å tenke på det, hahaa.

For noen uker siden satt jeg vekkerklokken på 12.00, kun for å stå opp for å sjekke været. Var det fint, stod jeg opp. Var det dårlig, la jeg meg igjen. Nå gidder jeg ikke en gang å tenke på å stå opp før jeg virkelig MÅ på grunn av sult eller noe. Hahah! Så konklusjonen min er at været skaper dårlig døgnrytme. Am i right?

       
Endelig kan jeg se gulvet mitt igjen!! Så jeg måtte turne litt på det. Turn in my ♥

51 kommentarer

Siste innlegg