www.ibn.blogg.no

Her er er en blogg jeg anbefaler dere å gå innom: http://www.ibn.blogg.no

Dere aner ikke, jeg misunner Ingri så sykt mye! Hun er en venninne fra Tromsø som nylig har flyttet til Portugal, og der skal hun bo i 3-6 år. Så på bloggen skriver hun om strandlivet, shopping og det "nye" livet sitt der nede. Til tross for all den sjalusien jeg kjenner jeg får av å lese bloggen hennes, så vet jeg at dette er en blogg jeg blir å følge med på! Gleder meg til å følge med på livet hennes der nede 😀 

Tror nesten jeg må dra å besøke henne en dag, selv om vi ikke er noe gode venninner, haha. Har faktisk snakket mer med henne etter at hun flyttet, enn når hun bodde ti minutter unna 🙂 Rart det der ja.

Legg gjerne igjen en kommentar på bloggen hennes i samme slengen, da blir hun glad 😀

19 kommentarer

Siste innlegg