Kaffe og ny kjole <3

Karen ringte å vekte meg klokka 14.00 i dag og skulle ha meg til å komme på jobben hennes for å holde henne med selskap. Etter et par timer klarte jeg å komme meg avgårde. Har blitt utrolig glad i kaffe etter at hun begynte å jobbe på Kaffebønna, og favoritten min er frappè, den er farlig god! Ser for meg at jeg kommer til å bli ei skikkelig kaffekjærring som må ha kaffe til en hver tid når jeg blir eldre.

Karen er forresten hun mørkhårete, for dere som lurte. Og hun er 17 år, bare ett år eldre en meg.

Kjøpte meg en nydelig kjole fra Bik Bok, som jeg tenkte jeg skulle ha på meg i kveld.

399 kr kostet den. Den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilde. Nå skal jeg hoppe i dusjen å fjerne ulvehårene på leggene mine, så kommer det outfitbilder med kjolen på før jeg suser avgårde 😀

– Liker du kaffe?
– Fin kjole?

43 kommentarer

Siste innlegg