My new dress

Ble vist en litt lengre powernap en planlagt. En halv time ble vist til nærmere tredve timer. Og ja, jeg har funnet ut at jeg skal slutte å love ting her på bloggen, for jeg SUGER virkelig til å holde det jeg lover dere. Shame on me. Men serr, ro ned drittslengingen haters! Jeg har ikke tvingt dere til å besøke bloggen min, så skjønner ikke hva dere klager så fælt for. Men selvfølgelig, hadde det ikke vært for dere så hadde ikke statistikken min vært så høy. Så takk alikevel 😀 Digger faktisk alle leserne mine!

Men nok chicktalk, slik ser den nye kjolen min ut på:


Den lille splitten der baki kunne jeg godt ha vært foruten..


Elsker den! 399 kr på Bik Bok. De sa de ikke hadde tatt så mange inn av den, så løp og kjøp. Skoene er fra Scorett.

– Fin ja? 😀

74 kommentarer

Siste innlegg