Besøk hos Jordild

Ojj, klokka er snart fire og jeg har enda ikke kommet meg opp av sengen…

Så bra at dere likte kjolen! Ja, det er sant som noen av dere sier at den er veldig kort, spesielt med den lille splitten baki. Man man må bare passe på når man går i kjolen at man må oppføre seg som den fine damen man er å gå rett i ryggen så ingen smugtittere slipper til. Høhøø.. 

Nå skal jeg dra ut å handle mat. Tenkte bare å dele noen bilder med dere som ble tatt i går da jeg, Karen, Raade og Ida (kjæresten til Raade) tok oss en roadtrip for å besøke Jordild.

In tha pimpin caaar! Raade og kjæresten Ida.

Raade har endelig fått lappen, hihi. Men synd han flytter fra oss nå..

Søstrene suse. Alle sminkefrie vel og merke..


Glad i deg Raade! Han ga egentlig klar beskjed om at han ikke skulle på noe blogg, men pyttpytt. Han er ikke akkurat min største bloggfan, haha.

Raade og Jordild.

Mine biologiske foreldre♥


Mamma og pappaen min!

Jordild var så fint på et bilde hun hadde i bildeboka si at jeg måtte bare ta bilde av det.


Der hadde Karen lyst hår. Hun er faktisk natrulig blond! Hva synes dere kler henne best?

67 kommentarer

Siste innlegg