Endelig negler jeg kan vise frem

Endelig kan jeg gå i fine ringer å vise de frem uten å være flaue over de stygge neglene mine. Dere har kanskje ikke lagt merke til det, men når jeg tar bilder av ringer/armbånd til bloggen så prøver jeg å skjule neglene mine fordi de er så stygge. Men nå slipper jeg det, takket være Karen♥

Jeg anbefaler alle med stygge negler å gå innom Vita å kjøpe disse negletippene fra “Depend” som er kjempe lette å ta på. Burde helst ha en venninne til å gjøre det, da blir det best. Det er slike tipper som man limer helt ytterst på sine egne negler, så påfører man en gelè som følger med. 150 kr eller noe kostet de, sa Karen. Veldig rimelig!


Fint ikke sant? Dere må ha i bakhodet at det er første gang Karen har lagt slike negler, og dere vet – øvelse gjør mester. Til nå er jeg veldig fornøyd med neglene. Virker som de har veldig god kvalitet, så er spent på hvor lenge de varer. Skal holde dere oppdaterte 😀

67 kommentarer

Siste innlegg