Eyelash serum

Etter at jeg kom hjem fra brun og blid i går i 22.00-tiden, var jeg merkelig nok så trøtt at jeg sovnet av. Våknet lys våken i 03.00-tiden å tenkte bare "fuck my life!". Så nå sitter jeg fortsatt våken takket være mine herlige soverutiner. Har sett på paradise dk, lest gjennom alle blogger jeg kan komme på, spilt kabal på Iphonen og vridd meg alle veier i sengen i håp om å bli trøtt. Men neida..

For å kvele tiden så ryddet jeg litt i sminken min.

Fant ut at jeg hadde mye gammelt dritt som skal doneres bort til lillesøsteren min, om hun vil ha. Hun har faktisk blitt så stor nå at hun skjønner at det jeg gir henne bare er dritt, så hun er blitt så utakknemlig.

Gjemt bort i skrotet fant jeg dette bortglemte lash serumet som jeg kjøpte for en del måneder siden. Det skal bygge opp vippene, gjøre de sterkere og fyldigere eller noe. Har aldri prøvd det ut, men det skader vel ikke å prøve, i håp om at mine øyenvipper skal bli like vakre som Eva Longoria's på alle maskara-reklamefilmene hun er med mi. Noen som vet om det gir noe effekt?

Her ser dere forresten neglen min, enda like fin! Men har klart å miste tre negler i løpet av helgens ville tilstander, men det er nok bare min feil:(

– Flere som bruker å gi bort "dritt" til småsøsken? (hahahaha)

54 kommentarer

Siste innlegg