Innkjøp fra MaudMellow

Deler innkjøpene opp i to innlegg, et for klærne fra MaudMellow og et for Bik Bok. Starter med MaudMellow, som forresten ligger rett ved siden av Oasis i Tromsø. Det er en butikk hvor de selger stilige merkeklær til damer/jenter. Alle klærne er i god kvalitet, og det merker man godt. I dag og i morgen er det 50-70% på hele butikken, på grunn at de skal få inn herreklær også på torsdag, så det må gjøres plass.


Hvit haremsbukse fra WESC. Helt vanvittig god å ha på!


Haremsbukse fra Roxy. Med høye hæler og en stilig topp til haremsbukser, er det ingenting som ser bedre ut, spør du meg. Toppen jeg har på kjøpte jeg på Gina Tricot i sommer.


V tee fra modstrøm.


Skinntights fra Modstrøm.


Så kjøpte jeg en kjole som jeg ikke er helt sikker på. Hmmm.. Man må selvfølgelig bruke den med en stroppløs bh under. Innkjøpene fra Bik bok kommer i morgen. Skal legge meg nå, for må litt tidlig opp i morgen. Skal jobbe fra halv fire til halv tolv, så jeg tenkte å stå opp å lage et par innlegg før jeg suser på jobb. Takk til Bernt-Halvor som var så tålmodig og flink til å ta bilder av meg!

– Hva synes dere?

50 kommentarer

Siste innlegg