Dagens

Nå er jeg bra sliten. Og være i byen i så mange timer etter at man så og si ikke har smakt søvn natten før, er ikke noe jeg anbefaler. Men skal ikke klage, har fått kjøpt masse fint i dag og. Salget gjør meg helt gal! Røsker med meg alt jeg finner, for det er jo så sykt billig! Therese og Katrine bare ristet på hodet til meg og sa noe som "ikke gidd å kjøp alt sammen, du blir ALDRI til å bruke alt det der". Og joda, nå skal jeg bli mye flinkere til å bruke alle klærne mine, og ikke bare kaste på meg det som ser mest comfy ut der og da. Så det vil bli mange flere outfitbilder på bloggen.
Ja vi har samme overdel på. Hun måtte absolutt bare herme etter meg. Bitch!


Sko fra scorett, tunika/topp/whatsoever fra Bik Bok, jakke fra Lindex, øredobber fra Gina Tricot.

Men nå dauer jeg av sult og trøtthet, så klarer ikke skrive mer nå.

– Er du sånn som meg, alt for dårlig til å kle seg i ordentlige klær?

34 kommentarer

Siste innlegg