Clip on fra Salongxtend

Det er så deilig å føle seg skikkelig opplagt! La meg til en normal tid i går, og har sovet som ei liten prinsesse, tihiii.

Ekstra glad ble jeg da jeg sjekket posten i dag. Håret fra Salongxtend var kommet, jippii! Har hørt så mye positivt om salongxtend, så jeg gleder meg veldig til å prøve det ut å vise dere 😀

Fargen er nr. 4, varm sjokolade. Passet perfekt til mitt hår!


Fikk med masse produkter til håret, supert!

Også en brosjyre hvor det står alt jeg trenger å vite om stell, påsetting osv.

Kameraet er forresten oppladet, men har ingen fotograf tilgjengelig, og jeg liker best å vise frem klærne når de er på. Så resten av innkjøpene kommer når jeg kommer hjem i kveld. Nå skal jeg på jobb, og skal jobbe fra halv fire til halv tolv, så vi snakkes da! Jeg jobber forresten på BurgerMan på Kvaløya, der hvor Therese også jobber. Men nå må jeg suse, ha en fin dag alle sammen 🙂

– Har du prøvd ut clip on fra salongxtend?

30 kommentarer

Siste innlegg