Hvil i fred kjære Lasse

Vet ikke hva jeg skal si. Klarer virkelig ikke å sette ord på dette. Når noe kommer så brått er det vanskelig å vite hvordan man skal takle det. Har akkurat rukket å tørke bort tårene, men kjenner de presser på igjen i skrivende stund. Livet er så ufattelig urettferdig noen gang. Man må huske på å nyte hver eneste dag, for man vet aldri når den siste kommer. Den kan komme når som helst, og det har jeg virkelig innsett nå. Noen mener at alt har en mening, men det har jeg vanskelig for å tro. Hva er meningen med at et så uskyldig liv skal gå bort?

Varme tanker går til familien, venner og deg Ingvill. Unner ingen å føle den smerten over hvordan det er å miste noen så nærme, det vet jeg alt om. Til tross for at jeg ikke kjente Lasse så godt, så vet jeg at han var en fantastisk flott gutt, snill, smilende og imøtekommende med alle. Han var godt likt av aboslutt alle, og alle følte seg velkomne hos han, for han tok så godt i mot alle sammen. Jeg hadde virkelig lyst til å bli bedre kjent med han, men nå får jeg aldri sjangsen..
Lasse og Ingvill♥

Hvil i fred Lasse Lorentzen, håper vi ses igjen en dag!

124 kommentarer

Siste innlegg