Minnestund i kveld for Lasse

Dagen i dag har vært helt fjern. Har ikke vært helt meg selv. Har naturligvis gått rundt hele dagen med Lasse i tankene. Og familien, kjente og Ingvill (kjæresten, som er en venninne av meg). I og med at jeg som ikke kjente han så godt tar det så tungt, klarer jeg ikke å forestille meg hvordan de som virkelig kjente han har det. Han var en så utrolig flott gutt som hadde hele livet sitt forran seg. Tenk å gå bort i en alder av 20 år…. 

Han omkom i en bilulykke i Tromsøysundtunnelen. Han var alene i bilen. Mer vet jeg ikke.

Tunnelveggen han kjørt i.

Det som var igjen av bilen. Bilder tatt fra itromso.no

Klokken åtte i kveld er det minnestund for Lasse ved tunnellen T2, innkjørsel fra Tomasjord. Så dem som vil kan møte opp. Håper jeg ser mange kjente fjes der. Blir en tårefull minnestund.

Tenker på deg Lasse♥

45 kommentarer

Siste innlegg