Takk


Ja, jeg er våken nå. Får ikke til å sove, så tenkte bare å kvele litt tid med å skrive noen ord til dere, selv om jeg egentlig ikke har noe spesielt å dele med dere. Lar rett og slett bare fingrene skli gjennom tastaturet. Jo, kan vel bruke dette innlegget til å takke for alle fine kommentarer som har kommet inn på de siste innleggene. Betyr mye at det er så mange som bryr seg, og tar seg tid til å skrive så mange fine ord. Mennesker er noen herlige skapninger altså. Føler at bloggen virkelig har vært en positiv ting de siste dagene. Er faktisk blitt veldig glad i bloggen, og i alle leserne mine selvfølgelig. Og at det er blitt så mange av dere, er helt utrolig! Får så mange fine mail's og brev på facebook fra dere, om at jeg er et forbildet osv. Herrejesus, vet ikke hva jeg skal si. Ser ikke på meg selv som noe forbildet i det hele tatt. Men er koselig å høre, selvsagt. Er glad i dere♥

40 kommentarer
    1. Tuva, jeg synes du er en utrolig søt og nydelig jente! Jeg er ofte innom bloggen din, og blir like glad hver gang jeg ser deg smile. Stå på med bloggen, og du er så absolutt et godt forbilde! Du er så utrolig flink i det du gjør, og at du stråler som en sol hver dag med bloggen din er en så absolutt fin ting! Mange goder klemmer til deg. Hilsen fra ei som setter stoor pris på deg !! 🙂

    2. Hei <3 Du er veldig søt jente, vet du det?! Liker lese bloggen din og digger deg og din stil, hihi ;-D Kan du legge ut bilder av rommet ditt, beskrive det litt osv? Blir koselig siden jeg synes stilen din er grei ^^

    3. Du er så ufattelig flink til å blogge og du har en helt fantastisk utstråling som ikke er sann! Du skriver utrolig bra og det er liksom en fornøyelse å følge livet ditt. Forstår godt at folk har deg som forbilde jeg! Pen, god og snill som du er, så 🙂

    4. Hei<3 Jeg er helt enig med Cristina. Du er en fantastisk bra blogger og du fortjener alt du får. Elsker bloggen din og leser den fast! Hilsen Juli<3

    5. Jeg var våken tidlig i dag jeg også gitt. Men enige med alle disse andre som har skrevet her, du er en fantastisk blogger og ikke minst ei fantastisk jente! Du skriver utrolig bra og jeg skjønner godt at du er ett forbilde for mange. Du fortjener alt godt Tuva! Mange klemmer til deg fra meg! Ha en fortsatt fin dag 🙂

    6. AW. Bloggen din er super! Elsker å se outfittene dine, så gjerne flere av dem. Du har virkelig stil! 😉 Ha en fortsatt fin dag, og en strålende skoleoppstart 😛 Hilsen fast leser.

    7. digger bloggen din ! du er så utrolig flink til å skrive, hvertfall de siste dagene synes jeg. stå på ! jeg leste i går at du har mistet foreldrene dine. unnskyld for at jeg spør, men hva skjedde? selv har jeg mistet moren min, og faren min har skuffet meg så ofte at jeg ikke har kontakt med han lenger. jeg skjønner godt om du ikke vil fortelle det. hilsen en ny leser <3

    8. bare hyggelig, du fortjener det! du legger sikkert mye tid i bloggen, og det merkes på alle de trofaste leserne dine. 🙂

    9. du er en utrolig søt og pen jente!!
      jeg liker stilen din og mååten du skriver bloggen din på, jeg lesern flere ganger dagli for å sjekke om du har skrivd no nytt!! x)
      bare elsker deg og bloggen din! <3

    10. Er ikke rart du er forbildet for mange. Du skriver kjempe bra og er veldig pen. Samtidig som det virker som du har en fin personlighet. Jeg digger bloggen din!

    11. Det er jo ikke rart folk har deg som forbildet! Du er jo en utrolig flink og god blogger, i tilegg er du utrolig søt og virker som er god person 🙂 Jeg elsker virkelig bloggen din!

    12. Veldig trist å høre om Lasse, begynte å grine når eg leste hva som hadde skjedd, det må være helt forferdelig for familie, kjæreste og venner, tenker på dere alle. Hvil i fred.

    13. Du er seriøst like god å blogge som Voe i mine øyne ! Jeg digger bloggen til Therese og deg <3 Jeg var først på Youtube å så på videoer om extentions, og så kommer jeg over videoen der Therese viser hvordan man tar på clips. Etter det begynte jeg og se på alle videoene av deg og henne, og dere er så geniale ! Digger dere <3

    14. Kjære, det er vi som skal takke deg for de nydelige ord du har satt på denne tragiske ulykka. Du spurte et sted hva meningen er at Lasse skulle dø. I og for seg er det ingen mening i det. Det er vi som er igjen som må gi det tragiske en mening. Dine ord om å holde sammen og ta vare på hverandre gjør at Lasse ikke døde forgjeves. Tusen takk for alle dine vakre ord!

    15. Det skulle bare mangle å vise litt forståelse til det som har skjedd, Tuva. Du er ei takknemlig, snill og kjempepen jente. Ikke rart du er et forbilde for så mange her i Norge! 🙂

    16. <3 Tuva ,, du er drit kul , og jeg tror du er forbilde til mange av leserne dine , jeg er en av dem i alle fall <3

    17. det er det minste vi kan gjøre..
      tenker på deg og ikke minst alle andre som måtte oppleve noe sånt, jeg har selv opplevd å miste noen jeg er glad i , det er ikke gøy.. 🙁 Stå på tuva, digger deg<333

    18. Syntes ikke det er noe rart, du er forbilde mitt , og vil være det så lenge som mulig !
      Og for alle de som skriver om at ikke Tuva kan skrive om foreldrene’s død, noe må hun da få lov til å holde for seg selv. Tuva gir alt av seg selv, men familien sin må hun få holde for seg selv, og vi lesere som hun ikke en gang kjenner, har ikke noe med familien hennes. Jeg bryr meg om Tuva, og om hva hun vil eller ikke vil legge ut her på bloggen.
      klem <3

    19. Tuva, jeg kondolerer! det er kjempe trist at slike ting skjer og at unge gode mennesker går bort. det burde ikke ha vært lov. har selv mistet de som står meg nær, og de som ikke står så nær, og jeg vet det er helt ubeskrivelig, helt jævlig.
      likevel må huske at vi er heldige som får fortsette å leve, får se mer, oppleve mer, le mer, har folk som er glad i oss, har folk som bryr seg om oss, livet det må gå videre.
      tiden leger alle sår, er vel et godt kjent “ordtak”, og det er vel også sant det, men likevel har vi tid til å sørge. tid til å sette oss ned å få slippe litt tårer. savnet vil alltid være der.
      håper det går bra med deg, gir de varmeste tanker til deg, du er super 🙂 -klem vildeelisabeth

    20. Tuva, jeg leste i innlegget under at dine foreldre hadde gått bort, jeg er en ny leser så vet nok ikke hva som skjedde med dem og det er jo ikke sikkert du vil dele det med oss på bloggen din, men jeg lurte bare på om du kunne lage et innleg innlegg og fortelle oss som lurer på det, men det er så klart helt valgfritt! jeg kondolerer til deg og din familie jeg kondolerer også til Lasse og hans familie og venner og så klart til hans kjæreste Ingvill!

    21. Hei jeg har allerede merket at du har blitt påvirket etter døden med Lasse, på måten du skriver på. Som at du skriver “glad i dere” osv! Og du er nok forbildet til mange for du alltid skriver positivt er morsom og virker så utrolig grei!:) Og ikke minst så er du utrolig pen! Jeg er veldig lei meg for det som skjedde og det med foreldrene dine. Min største frykt er å miste venner eller en av mine nærmeste..så med en gang jeg ser en video på youtube om noen som har dødd eller en trist sang, begynner jeg som oftest å gråte og si til alle at jeg er glade i dem og at jeg setter pris på hvordan de er mot meg osv! Og Tuva, takk for at du alltid får meg til å smile med inleggene dine og det fine smilet ditt! Du kommer til å komme på 2 plass på topplisten en dag! Hilsen Amanda! (amanda ingebrigtsen på facebook)

    22. Du er en kjempeflott jente Tuva 🙂 Du stråler. Personligheten din er herlig. Og etter å ha lest bloggen din helt siden februar føles det som at jeg kjenner deg.

    23. Du er nydelig Tuva! Fortsett med bloggen din! Kjempe koselig at du skriver innlegg for å takke alle som kommenterer også… Gir liksom mer lyst til å kommentere noe fint til andre. Glede <3 🙂
      Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg