Jaden Smith i mitt hjerte

Jeg er blitt helt betatt!

Filmanmeldelser er som regel i mine øyne ganske så kjedelige, men når jeg ser en så bra film så klarer jeg ikke la være. I kveld har jeg og familien vært på kino å sett “Karate kid” med Jaden Smith i hovedrollen. Med to så vakre mennesker som Jada og Will Smith til foreldre, så kan jo ikke ungen deres bli noe annet en NYDELIG! At gutten bare er tolv år gammel hindret ikke meg i å tenke så langt som at “HAN vil jeg ha en dag!!”. Han var rett og slett driiitkjekk!

Og filmen var selvfølgelig kjempe bra den og! Holdningen min til den var ikke spesielt bra da jeg satt meg ned i kinosetet, men den endret seg med en gang filmen begynte å rulle. Den varte vel i 2 1/2 time eller noe, og jeg kjedet meg ikke ett sekund. Satt der å holdt på å tisse meg ut. Kunne jo ikke ta meg tid til å gå på do, så det sier vel det meste. Dritbra film! Anbefaler alle å se den 😀

– Har du sett den?

71 kommentarer

Siste innlegg