Hvorfor er jeg våken nå?

Vel, jeg lurer på det samme.

Hele gårdagen gikk jeg rundt og var redd for at jeg skulle falle om å svime av. Trøttheten var en tung kamp å kjempe, så jeg la meg klokken åtte rett etter at jeg postet innlegget i går. Planen var å få seg en lang og god natt søvn, og være ordentlig uthvilt i morgen. Da jeg våknet helt opplagt i ett-tiden ble jeg sykt lei meg da jeg så på klokka. Før jeg hadde vendt øynene mot klokka lå jeg i sengen og bare tenkte "Guuud så deilig, klokken er sikkert rundt syv nå, på tide å stå opp snart. Dette blir en bra dag!" FLOTT å våkne nå ja!
Var selvfølgelig sulten, så jeg har spist litt nattmat♥ Sier bare, ER DET RART JEG HAR KVISER?

Ny genser forresten, fra Cubus. 199 kr bare, liiiiker!

Skal se gårdagens episode av Paradise dk før jeg legger meg. I morgen skal linja (går service og samferdsel for dere som ikke har fått det med dere) til bukta å grille å "bli kjent". Blir vel en koselig og kort dag håper jeg. Gleder meg litt, håper på godt vær 🙂

– Har du fått døgnrytmen på plass etter ferien?

31 kommentarer

Siste innlegg