Buktatur med linja

Hey! Ser at dere er positive til den headeren jeg la ut i forrige innlegg, så jeg skal få noen til å hjelpe meg å bytte.

Hmm, ja. I dag var VG1 Service og samferdsel i bukta på tur for å "bli kjent". Vi spilte volleyball, spiste pølser og hadde tautrekking. Herrejesus for et vinnerinstinkt jeg har, men desverre vant vi ingenting. Skikkelig slapp klasse jeg går i egentlig. Været var på sitt beste, så vi var heldige sånn sett. Det vil si 14 grader eller noe, og det sier litt om hva vi i  Nord kaller bra vær. Men i allefall, fin tur. Nå er det helg, og det er helt fantastisk herlig. Er spent på hvordan neste uke blir på skolen.

Låner Therese sine bilder siden jeg ikke hadde med kamera.


Ja forresten, Karen går også Service og samferdsel, første året. Litt artig det 🙂

GALE MENNESKER!

Her hoppet Mats ut i vannet!

Så Karen!!


Isbading kan man nesten kalle dette!

Uff, er ennå usikker på om jeg har valgt riktig linje..

40 kommentarer

Siste innlegg