Fin dag på Tromsø Maritime skole, hiihi

Hei! Har faktisk hatt en ganske fin dag på skolen i dag. Sett bort i fra at vi stod en halvtime i kø for å komme dit, og at jeg helt seriøst holdt på å svime av på grunn trøtthet og sult den første timen. Alt ble bedre da jeg fikk i meg litt mat. Kommer nok til å blogge litt om skole fremover, men det er kanskje forståelig? Er jo litt gøy å gå videregående, spesielt når man velger ei yrkeslinje som jeg har gjort. Da blir det ikke BARE teori hele tiden. Sånn som i dag, så fikk vi bruke den "kreative delen av hjernen". Vi fikk diverse gruppeoppgaver hvor vi skulle løse diverse ting. Blandt annet skulle vi lage ei "bru" av spaghetti og marshmallows som skulle tåle vekten av en mobil.

Gruppa mi løste oppgaven helt klart BEST!


Haha, vi levde oss skikkelig inn i oppgaven. Her har vi både tenkt på design og sikkerhet!


BESTE GRUPPA!


Maritimechick94!


Gr.2 si bru.


Gr. 3 si bru. DENNE VANT!!!??!!??? wtf…

Faen. Fikk nettopp telefon fra ei på jobb som var blitt syk, og som lurte på om jeg kunne jobbe for henne. Så plikten kaller! Da blir det nok ingen mer blogging for i dag.

– Haha, sant vårres bru var best?

29 kommentarer

Siste innlegg