Dette MÅ jeg bare blogge om

JEG HAR VÆRT PÅ SATS I DAG!!

Tror nesten jeg blir nødt til å poste det på facebook og! Har vært støttemedlem der i to måneder nå, så fremover er det på tide å utnytte medlemsskapet litt. Skal bli flink jente å trene hvertfall tre ganger i uken. Vet ikke om tiden strekker til for mere nå som jeg har skoledager til halv fire +- og jobb, og andre ting som tar sin tid. Men skal prøve hvertfall.
 
Mange lurer på om jeg trener, hva jeg spiser osv. Sannheten er at jeg er naturlig tynn, og trenger derfor egentlig ikke å tenke så mye på trening og kosthold. Men jeg liker å holde meg i form, så jeg gjør det for det om. Kroppen trenger mosjon selv om man er naturlig tynn, selv om mange tenker at de ikke trenger det.

MEN…. Har et lite "dilemma". I morgen skal hele skolen på tur. Er meningen at vi skal på tromsdalstind (for dere som bor i Tromsø vet kanskje at det er jævlig høyt), men det er valgfritt om man vil gå helt opp. Med èn gang jeg fikk vite om turen tenkte jeg bare "selvfølgelig skal jeg helt opp! Får sikkert et stooort pluss i gymboka da". Men da jeg sporte gymlæreren om vi fikk det, så sa han nei!? Halloo, selvfølgelig må man få et stort pluss for å gå FRIVILLIG opp på verdens høyeste fjell, tenkte jeg bare. Så nå tviler jeg litt på om jeg gidder. Tar tross alt 3 1/2 time å gå opp, eller noe, i oppoverbakke HELE veien (sier seg jo selv siden det er et fjell).


Bilder fra vi var på tromsdalstinden med tiendetrinnet i fjor. Var en utrolig flott tur må jeg bare tilføye, men SLITSOM!


Her tok vi en liten pause på veien.


Men får se hva jeg gidder, må sove litt på det. Må legge meg tidlig i dag så jeg er uthvilt hvis jeg finner ut at jeg skal helt opp.

– Hadde du orket å gå helt opp?

49 kommentarer

Siste innlegg