Bloggere med solvett, 1 av 8!!

Fikk nettopp en gladnyhet på telefonen, så er helt i 120 akkurat nå!!

Dere har kanskje lest om solvett-kampanjen til kreftforeningen på bloggene til Ida Wulff, Lars Tangen og Kristina Andersen? Hvis ikke, les DETTE innlegget til Ida Wulff.

Og JEG var en av de åtte finalistene som ble trukket ut! Det vil si at neste helg skal jeg til Oslo på kick-off, der jeg vil lære om solarium og hudpleie, samt møte Kristina Andersen og lars Tangen. Ida hadde dessverre ikke mulighet til å møte opp, noe jeg synes er utrolig dumt, for hun er absolutt min favorittblogger.

Men tilbake til poenget. I hovedsak skal jeg lære om hvor farlig det er å sole seg i solarium så mye som blant annet jeg selv gjør, deretter skal jeg være solariumsfri i 4 uker (forhåpentligvis lengre). Jeg skal blogge daglig om hvordan det er å være solariumsfri, og prøve å få flere til å få opp øynene over hvor farlig det faktisk er. Noen av dere ler kanskje over at JEG, solariumsdronningen selv skal lære DERE hvor farlig det. Men grunnen til at jeg meldte meg på er akkurat fordi jeg vil få opp øynene selv, før jeg blir seende ut som en innskrumpet rosin før jeg runder 30. Ser på dette som en utfordring for meg som er så glad i brun hud, men jeg gleder meg selvfølgelig veldig mye!

En av oss åtte kan stikke av med hovedpremien som er en Scooter!!
For at jeg skal kunne vinne scooteren avhenger egentlig av dere lesere, for det er faktisk dere som må stemme på meg for at jeg skal ha sjangsen til å vinne. Da hadde jeg blitt sykt takknemlig! Kommer tilbake til det når det er aktuelt.

– Hørtes ikke dette spennende ut? 😀

25 kommentarer

Siste innlegg