Ryddepia

Blir frustrert. Har ryddet i to timer, men rommet mitt ser ti ganger verre ut en før jeg startet. Har vel egentlig for lenge siden funnet ut at jeg har alt for mye klær. Eller vent, rettelse: alt for lite skapplass. For mye klær får man aldri! Gi meg et walk-in-closeth anyone? Det er absolutt noe av det første jeg skal invistere i når jeg blir stor og rik.

I morgen får vi storbesøk av både besteforeldre, tante og søskenebarn, og det betyr selvsagt at jeg må ofre rommet mitt. Så etter skolen må jeg rett hjem å rydde videre, flott. Men først skal jeg ta sol. Har 8 dager på meg til å bli supertan sånn at jeg kan overleve en hel måned uten solarium. Om du lurer på hvorfor er det bare å bla litt ned å se.

Må finne meg en mann som kan rydde for meg!


Men nå slukner jeg. God natt søteste lesere, setter pris på dere♥ Men synes dere er blitt litt sløve på å kommentere? Jeg setter veldig pris på kommentarer, selv om mange av dere kanskje tror at jeg ikke bryr meg. Legger godt merke til dere som kommenterer ofte, bare så det er sagt 🙂 Kanskje jeg skal begynne med ukens leser?

45 kommentarer

Siste innlegg