Raade på døgnvill

God kveld! Helgen har gått i ett. Døgnvill både fredag og i går. Charlottepia og jeg er helt gale, så det kom ikke overraskende på meg at jeg er helt utslitt i dag. Det er godt at det er søndag – alt er stengt, ingen som ringer og skal ha deg med ut over alt, alle er slitne etter helgens rampestreker, filmkos og mat. Det er fantastisk godt med en hviledag før skolestresset begynner igjen på mandager. Deilig er det også at vi ikke starter før klokken 10.00 hver mandag da. Nå skal jeg kle av meg, pakke meg godt inn i dyna, og skru på en hyggelig film jeg kan sovne til.

Gidder ikke velge ut å redigere bilder fra helgen nå, så her får dere bilder fra da Raade opptredde:-D
Raade og festivalsjefen(?).


Flinke broren min♥ (med smekken åpen, haha)

God natt ♥

41 kommentarer

Siste innlegg