Dårlige vaner er vonde å vende

Herrejesus! Våknet nettopp vettskremt fra noe som skulle være en halvtimes powernap, og trodde jeg hadde forsovet meg som pokker til skolen. "Faen, ikke nå igjen!". Var godt i gang med å kaste meg bort til klesskapet å røske på meg noen filler, men da jeg innså at jeg faktisk stod der fullt påkledd begynte hjernen min virkelig å snurre rundt og på plass igjen. Måtte slå meg selv hardt i hodet, for herregud jeg er så idiot. Legger meg nedpå rett etter skoletid, og våkner på kveldstid – nesten HVER dag. Det resulterer i dårlig blogging, og at jeg selvsagt sitter oppe til VELDIG sent på natt. Som igjen gjør at jeg forsover meg til skolen slik at jeg ser ut som et vandrende utedass på skolen. Som da igjen betyr: ingen outfitbilder på dere. Så konklusjon er at det er ingenting positivt med å sove på dagen. Helt vanvittig dårlig uvane som er vond å vende!
  
Random bilde ja, men heller det enn å skremme dere bort med mitt ikke-fullt så vakre ytre i dag. Nå er jeg så sulten at magen min går innover. Skal tvinge lillebroren min til å dra på butikken for å kjøpe grandiz!!! Snakkes.

– Har du en spesielt dårlig uvane?

26 kommentarer

Siste innlegg